Interesuje Cię nowoczesny system call center dla firm?

Interesuje Cię nowoczesny system call center dla firm?

Interesuje Cię nowoczesny system call center dla firm?

Nie da się ukryć – zarządzanie obsługą klienta ma konkretne znaczenie w biznesie. Nowoczesna technologia zaś pozwala udoskonalić ten proces. Sprawdźmy zatem, na czym polega cyfrowy system call center. Przy okazji zastanówmy się, jak Twoja firma może na tym skorzystać.

Customer contact center i nie tylko

Jeśli spojrzeć na stronę systell.pl, można odnieść wrażenie, że profesjonalny system call center to bardzo złożony produkt. I tak jest w istocie, ponieważ wysoka jakość obsługi klienta to nie tylko rozmowa. W związku z tym każde oprogramowanie do zarządzania customer relations musi być wielowarstwowe. Musi składać się z kilku poziomów, między którymi istnieją wygodne połączenia. Samo nawiązanie kontaktu z klientem Twojej firmy to w zasadzie dopiero początek.

Co więcej, naprawdę dobre systemy call center działają w chmurze. Co to oznacza w praktyce? Brak okablowania, chociażby. Brak wydatków na elektryka. Brak wynajmu dużych powierzchni biurowych. Można by takich zalet wymienić jeszcze sporo, ale z pewnością widzisz już, jak duży komfort niesie z sobą call center w chmurze. A jeśli połączysz to z wielowarstwowym charakterem systemu, otrzymasz obsługę klienta z XXI stulecia. Brzmi nieźle, prawda?

Dobre oprogramowanie call center

Przejdźmy do omówienia paru szczegółów. W Twojej firmie na pewno przyda się funkcjonalne kolejkowanie połączeń. System IVR dla biznesu (Interactive Voice Response) to również cenny dodatek. W końcu klienci często narzekają, że tradycyjne call center zajmuje bardzo dużo czasu. Oczekiwanie na połączenie dłuży się i dłuży. W rezultacie wartość firmy w oczach konsumentów spada. Ludzie po prostu robią się zniechęceni. To naturalne. Dlatego przyzwoity system call center jest tak istotny – pomaga zwiększyć zadowolenie klienta.

Nie bez znaczenia jest także system ticketowy. To cyfrowa platforma do zarządzania priorytetami. Zgłoszenia od klientów są dzięki temu obsłużone tak szybko, jak to możliwe. Sprawy naprawdę pilne można załatwić w pierwszej kolejności, co z kolei może pomóc w uniknięciu rozwoju problemu na większą skalę. Szybkie reagowanie we współpracy z modułem do kolejkowania to skuteczny przepis na zwiększenie satysfakcji klienta. Sprawdź. Zamów demo na systell.pl.

Kompleksowe oprogramowanie tego typu to również monitoring pracy wewnątrz firmy. Chodzi o analizę jakości call center oraz działania naprawcze. System pomoże wskazać pewne problemy na bieżąco. W efekcie będzie można nim zapobiegać z większą skutecznością. Dotyczy to zarówno sytuacji indywidualnych, jak i zespołowych.

AI w obsłudze klienta

Powyższe zalety call center online byłyby trudne do osiągnięcia bez wdrożenia automatyzacji. Programy tego typu mocno polegają na sztucznej inteligencji, która analizuje i ocenia dane. Dzięki temu automatyczna obsługa klienta może być naprawdę błyskawiczna i skuteczna zarazem. Z jej pomocą Twoi pracownicy będą mieli łatwiejsze zadanie i być może zamiast kilku osób w dziale customer relations będą potrzebne tylko dwie. Oczywiście wszystko zależy od danej sytuacji, niemniej słowo "oszczędność" w tej chwili powinno zaświecić się w Twojej wyobraźni. Widzisz je?

Polski system call center online

Call center made in Poland to kompleksowe rozwiązanie. Jest też stosunkowo niedrogie. Na stronie systell.pl możesz zamówić licencję już za 169 zł. Jest oczywiście parę innych pakietów do wyboru, więc zajrzyj. Poznaj dodatkowe szczegóły. Szybko się przekonasz, że profesjonalna obsługa klienta jeszcze nigdy nie była tak łatwo dostępna :)