Perfekcyjne wizytówki - przedstaw się z najlepszej strony

Dlaczego warto mieć swoje własne wizytówki zawsze ze sobą? Czy ten mały kawałek papieru może sprawić, że uda Ci się znaleźć nowych klientów i staniesz się rozpoznawalny w branży? Tak, dzięki niemu naprawdę taki scenariusz może się spełnić. Musisz jednak zadbać o to, żeby wyglądał perfekcyjnie i godnie Cię reprezentował.

Obecnie kupno wizytówki online nie jest już żadnym problemem. Sztuką jest jednak znalezienie takiego fachowca, który przygotuje Ci projekt idealny oraz dobrze go zrealizuje. Jeśli masz już jakiś pomysł lub wstępny projekt, również nie czekaj i zadzwoń do doświadczonych twórców. Po konsultacji na pewno będą oni w stanie przygotować produkt, który spełni Twoje oczekiwania.

Marketing, prawo ślubne, sport - każda branża potrzebuje wizytówek

Dawniej druk wizytówek kojarzył się głównie ze strefą polityki oraz wielkiego biznesu. Kolekcje małych karteczek w skórzanych portmonetkach nosiły ze sobą osoby z wyższych sfer, obracające gigantycznymi pieniędzmi. Druk cyfrowy sprawił jednak, że wszystko się zmieniło. Obecnie bilety wizytowe rozdają nawet mali przedsiębiorcy, którzy wiedzą, że autoreklama jest niezbędna przy prowadzeniu biznesu i może przełożyć się na realne zyski.

Pożyczki, księgowość, ubezpieczenia, fotografia - wizytówki sprawdzają się wszędzie

W kontaktach biznesowych wizytówki pełnią niezwykle istotną rolę. Proszenie kogoś, by zapisał nasz numer telefonu lub adres e-mail na swoim smartfonie jest nieeleganckie i stawia nas w złym świetle. Co innego subtelne wręczenie niewielkiej, schludnej karteczki, na której znajduje się nasz adres poczty elektronicznej, numer komórkowy i inne pożyteczne informacje.

Zaprojektuj własne wizytówki

Stworzenie wizytówki nie jest drogie, a działa na naszą korzyść. Możemy zamówić ją nawet online, korzystając z gotowych szablonów. Najważniejsze, by pasowały do typu naszej działalności i zawierały najważniejsze informacje, takie jak: 

  • Imię i nazwisko/nazwę firmy;
  • Adres firmy;
  • Logo;
  • Służbowy nr telefonu/adres e-mail.

Jeśli na swojej stronie internetowej posługujemy się jakąś wybraną grafiką, można zamieścić ją również na bilecie wizytowym. Tworzy to spójny przekaz i wizerunek naszej działalności, który doceniają klienci.

Wizytówki dwustronne - tak czy nie? 

Czy dobrym pomysłem są wizytówki dwustronne? Wiele firm ma nazwy, po których nie da się określić, czym się dokładnie zajmują. Podobnie wygląda to w przypadku osób, które prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą. W tym drugim przypadku odwrotna strona karteczki może być jedynym ratunkiem.

Dwustronne, wyjątkowe wizytówki

Dwustronna wizytówka pozwoli Ci przedstawić swoją ofertę, a nie tylko przekazać dane kontaktowe. To spora oszczędność czasu dla potencjalnego klienta, który nie będzie musiał wyszukiwać Twojej strony w sieci i zastanawiać się, w czym mu możesz właściwie pomóc.

Gdzie zamówić wizytówki online?

Twoja wizytówka reprezentuje zarówno Ciebie, jak i całą firmę, niezależnie od tego, czym się zajmujesz. Wykończenia, edukacja, korepetycje, kursy - w każdym z tych sektorów warto mieć swoje bilety wizytowe. Spełnią one dobrze swoje role jednak tylko wtedy, gdy będą porządnie wykonane. Poszukaj więc wykonawcy, który zaoferuje Ci wysokiej jakości papier, dodatkowe zabezpieczenie druku i wybierze projekt jak najlepiej oddający charakter Twojej firmy.

Masz własny projekt? Jeszcze lepiej!

A może masz swój sprzęt? Usługi foto też nie są Ci obce? Zawsze przecież możesz zaprojektować swoją unikatową wizytówkę samemu, a do profesjonalistów zgłosić się tylko z prośbą o realizację projektu. Dzięki temu oszczędzisz nieco pieniędzy, które możesz przeznaczyć na dalszą promocję swojej firmy. Taką możliwość dają również oferty na wizytówki dwustronne dostępne w Internecie - można tam znaleźć ekspertów oferujących swoje usługi w atrakcyjnych cenach.

Wizytówki foliowane - pokaż klasę i daj się zapamiętać

Dobrze zaprojektowana wizytówka musi przykuwać uwagę i pokazywać, że jesteś osobą rzetelną, z którą warto nawiązać współpracę biznesową. Dobrze w tej roli mogą się sprawdzić materiały pokrywane folią zabezpieczającą. 

W odróżnieniu od tradycyjnych rozwiązań laminowanie czyni karteczką solidniejszą, twardszą i mniej podatną na zniszczenia. W zależności od wybranego materiału można też sprawić, że folia będzie matowa lub błyszcząca, co dodatkowo będzie przyciągało uwagę (choć lepiej tu zachować ostrożność, by nie przesadzić). Wskazuje to też na rozwagę właściciela i doskonale sprawdza się w branżach, gdzie trudne warunki pracy i spotkania np. na placach budowy, nie są niczym wyjątkowym. 

Wizytówki foliowane z reguły są nieco droższe od zwykłych, ale gwarantują też lepszą jakość i dłuższą wytrzymałość. Ponadto znaczną popularnością cieszą się też tzw. folie soft touch, które są bardzo przyjemne w dotyku i na pewno sprawią, że wyróżnisz się na tle konkurencji.

Jeśli wciąż nie zdecydowałeś się, jaka wizytówka będzie najlepsza dla Twojej firmy, spójrz na oferty dostępne w sieci. Znajdziesz tam wielu specjalistów, którzy przyjrzą się profilowi Twojej firmy, wypytają Cię o klientów i ich gusta, po czym stworzą dla Ciebie wizytówki idealne. Dzięki nim nie będziesz mógł odpędzić się od nowych kontrahentów.

 
Źródło: MarketPortal.pl  
1119
Skomentuj artykuł
Komentarz:

Autor:
Kod weryfikacji:
Przepisz kod:
nowy obrazek

Dodaj komentarz


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. Zamknij