Pozycjonowanie stron – skuteczny i niedrogi sposób na wzrost zysków firmy

Pozycjonowanie strony albo sklepu internetowego to efektywny i względnie niedrogi sposób na poprawę widoczności serwisu w sieci, wzrost ruchu w witrynie oraz zwiększenie szans na konwersje i sprzedaż. SEO pod wieloma względami jest znacznie skuteczniejsze niż inne rodzaje działań marketingowych i reklamowych.

Co to jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie witryny obejmuje szereg działań, których celem jest osiągnięcie jak najwyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Prawidłowo realizowane SEO przynosi szereg korzyści i zapewnia długotrwałe rezultaty, w przeciwieństwie do np. płatnych kampanii AdWords.

Pozycjonowanie stron to skomplikowany proces, wymagający dużej wiedzy, doświadczenia i dostępu do specjalistycznych narzędzi. Można go przeprowadzać samodzielnie, ale w celu uzyskania najlepszych rezultatów zaleca się powierzenie działań SEO wyspecjalizowanej w tym zakresie agencji. Na przykład, profesjonalna agencja SEO Pro Pozycje zapewnia kompleksową obsługę, począwszy od analizy konkurencji i stworzenia indywidualnej strategii działania, przez opracowanie audytu SEO, wdrożenie zmian optymalizacyjnych w serwisie, linkowanie i content marketing, aż po systematyczny monitoring pozycji i weryfikację osiąganych wyników.

Aby odnieść sukces, konieczne jest równoczesne realizowane SEO „on-page” i „off-page”, czyli działań prowadzonych na pozycjonowanej stronie, a także poza nią. Wiedza, jak wykonać to prawidłowo, by uzyskać pożądane rezultaty w postaci możliwie najwyższych pozycji w wyszukiwarce, a jednocześnie zrobić to bezpiecznie, by nie narazić się na kary od Google, jest znana doświadczonym specjalistom z najlepszych agencji, takich jak Pro Pozycje.

Pozycjonowanie a płatne kampanie

Dlaczego pozycjonowanie stron jest często lepsze niż inne rodzaje kampanii prowadzonych w sieci, np. AdWords? Przede wszystkim SEO pozwala wprowadzić witrynę na wysokie pozycje w rankingu na długi czas, w odróżnieniu od AdWords, które usuwa serwis z płatnych wyników wyszukiwania, gdy tylko kończy się budżet kampanii. Profesjonalnie zrealizowane pozycjonowanie zapewnia znacznie trwalsze efekty i wysokie pozycje nawet na długi czas po wstrzymaniu działań SEO. Ponadto internauci mają zazwyczaj większe zaufanie do stron znajdujących się w wynikach organicznych (bezpłatnych) Google niż tych w miejscu linków sponsorowanych. To przekłada się na lepszą klikalność i wzrost ruchu w witrynie. Jednym z ważnych elementów SEO jest content marketing obejmujący umieszczanie wartościowych treści w serwisie (np. na blogu), a także w innych miejscach sieci jako np. artykuły sponsorowane czy poradniki. To pomaga budować nie tylko profil linków, ale też wizerunek marki jako eksperta w danej branży.

Nie znaczy to jednak, że należy postawić tylko na jeden typ działań promocyjnych. Wręcz przeciwnie – starannie opracowana, kompleksowa strategia obejmująca zróżnicowane działania i różne źródła pozyskiwania ruchu pozwoli Ci dotrzeć do klienta różnymi kanałami, a tym samym maksymalnie zwiększyć szanse na sprzedaż czy konwersje.

Artykuł powstał we współpracy z firmą Pro Pozycje.

 
Źródło: Publikacja partnera  
1161
Skomentuj artykuł
Komentarz:

Autor:
Kod weryfikacji:
Przepisz kod:
nowy obrazek

Dodaj komentarz


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. Zamknij