Standy reklamowe

Stand reklamowy

Chociaż chyba każdy z nas miał z nimi do czynienia, mało kto zdaje sobie sprawę z faktu, jaką noszą nazwę i to, iż stanowią popularną formę zewnętrznej reklamy. Mowa tutaj o standach reklamowych. Ich główne zadanie to skuteczne eksponowanie wybranych produktów spośród katalogu oferowanych produktów firmy. Standy reklamowe - czym są, jaka jest ich funkcja, jakie są ich rodzaje?


Standy reklamowe – czym są? 

Standy reklamowe są nośnikami reklam zewnętrznych, które nie mają skodyfikowanego wymiaru czy wyglądu. Ogólnie rzecz biorąc, są to stojaki reklamowe umożliwiające wyeksponowanie wybranych produktów, które są na przykład specjalnością danej firmy, albo objęte są obecnie promocją. Ponadto, na standach umieszczane jest logo firmy, nierzadko również informacja na jej temat. Można je umieszczać w różnorodnych miejscach. 

Najważniejsze zadania standów reklamowych

Najbardziej istotnym zadaniem standów reklamowych będzie zwracanie uwagi klientów, uwypuklenie wybranych produktów. Mają one przyciągnąć uwagę i nakłonić do skorzystania z usługi albo dokonania zakupu. Standy reklamowe można umieszczać, np. przed wejściem do sklepu. 

Wtedy ich głównym zadaniem będzie zwrócenie uwagi klientów na istnienie firmy. Stand, który wtopi się w tłum i codzienność, przykuje uwagę, informuje, iż niedaleko znajduje się sklep, do którego warto wstąpić. 

Niewątpliwie, ma on także na celu wyeksponowanie wybranych produktów. Mogą to być rzeczy, które obejmuje promocja i warto po nie sięgnąć albo stanowią specjalność danego przedsiębiorstwa. Można je również umieścić w środku sklepu, np. w przejściu. 

Sklep internetowy ze standami reklamowymi - https://stojakiplastikowe.pl/

Rodzaje standów 

Pierwszy rodzaj standu to tak zwany potykacz. Bardzo często wykorzystuje się go na przykład w restauracjach. Idealnie bowiem nadaje się do zaprezentowania dzisiejszego menu, dzisiejszej oferty. Wykonuje się je z różnorodnych surowców. Spotkać możemy nie tylko potykacze drewniane, ale również wykonane z PCV. 

Drugi rodzaj standu to roll-up. Często wykorzystuje go podczas targów i konferencji. Co istotne, każdy roll-up można łatwo złożyć i po złożeniu nie zajmuje on zbyt dużo miejsca. Jest więc łatwy w transporcie. 

Warto również wspomnieć o standach ladowych. Te spotkamy zwykle przy kasach sklepowych. Służą one celem prezentowania najnowszych promocji w sklepie. 

Rzecz jasna, to wyłącznie kilka spośród podstawowych rodzajów standów reklamowych. Ich typów jest zdecydowanie więcej. Obecnie możliwie jest wyprodukowanie prawie każdego standu, mającego dowolnie wybrany kształt. Technologie, z których korzystają firmy poligraficzne i drukarnie umożliwiają naprawdę wiele. Wszystko jednakże zaczyna się zawsze od przygotowania właściwego projektu. Tutaj najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z usług profesjonalnego grafika. Dzięki doświadczeniu zaproponuje nam on najlepsze dla nas rozwiązania. Ponadto, odpowiednio wybrany grafik zna również wytyczne drukarni, dlatego będzie on mógł przygotować projekt standu reklamowego według wytycznych niezbędnych do wykonania właściwego wydruku.