Gadżety reklamowe dla firm - reklama skierowana z osobna do każdego klienta

Gadżety reklamowe dla firm - reklama skierowana z osobna do każdego klienta

Dlaczego gadżety reklamowe to świetny sposób na reklamę? Powodów jest bardzo wiele, jednak kilka z nich ma szczególny wpływ na ich efektywność. Po pierwsze, trafność takiej reklamy jest znacznie większa, niż wszystkich możliwych billboardów, spotów, gazetek, czy pojawiających się na stronach internetowych irytujących okienek.


Gadżety firmowe kieruje się indywidualnie do każdego klienta, zatem każdy z nich ma całkowicie słuszne wrażenie, że taka forma reklamy została stworzona właśnie dla niego, a to wywołuje uczucie bycia docenionym. Po drugie, gadżety z logo firmowym są praktyczne, więc nie jest to przedmiot taki jak gazetka, który ma służyć jedynie zapoznaniu się z ofertą. Długopis, otwieracz, notatnik czy pen drive - wszystko to przedmioty użytkowe, z których każdy z nas korzysta na co dzień.

Trafność reklamy skierowanej do konkretnych osób

W branży marketingowej nie brakuje ogólnikowych zwrotów i wygórowanych haseł. Bywa, że jakaś forma reklamy szczególnie dotrze do konkretnego klienta, jednak na co dzień niewielu z nich czuje, że jest ona tworzona specjalnie dla nich. Spoty reklamowe wyświetlane w telewizji czy billboardy ustawione wzdłuż autostrady tworzone są dla całej masy ludzi i choć powinny uwzględniać indywidualne potrzeby, nie zawsze jest tak w rzeczywistości, o czym dobrze wiedzą współcześni klienci.

Sprawa wygląda zupełnie inaczej, jeśli weźmie się pod uwagę gadżety reklamowe. Trafność takiej formy reklamy jest zdecydowanie większa, ponieważ dosłownie przekazuje się ją osobiście każdemu klientowi z osobna! Osoba obdarowana takim drobiazgiem czuje się doceniona przez firmę, która równie dobrze mogłaby jej w ogóle nie zauważać wśród całego grona swoich klientów.

Praktyczne gadżety firmowe

Wśród masy irytujących reklam różnego rodzaju, gadżety reklamowe dla firm są delikatną i skuteczną formą marketingu, która nie wywołuje w klientach zdenerwowania, ani znudzenia. Zwykle przedmioty takie jak otwieracze reklamowe czy notatniki reklamowe przydadzą się każdemu, niezależnie od wieku, czy wykonywanego zawodu. W ich użytkowaniu w żaden sposób nie przeszkadza umieszczone na nich firmowe logo, za to skutecznie zapada ono w pamięć klientom i wpływa na rozpoznawalność marki.

Gadżety firmowe muszą być przede wszystkim praktyczne. Na nic się zdadzą gadżety z logo, które nie będą mieć żadnego przydatnego przeznaczenia. Musi to być coś, z czego klient skorzysta i doceni, że otrzymał to w formie drobnego prezentu od firmy. Praktyczność gadżetów to klucz do tego, aby firma została zapamiętana, a podarunek w formie przedmiotu z firmowym logo - doceniony i używany.

Źródło: MarketPortal.pl