Biznes i luksus w parze

Organizacja spotkań i wydarzeń biznesowych należy do trudnych zadań - nie każdy potrafi przygotować udany event, który zadowoli wszystkich uczestników. Jest wiele czynników od których zależy powodzenie każdego przedsięwzięcia i są one powiązane z innymi ważnymi faktorami.

Warto im się przyjrzeć, aby wiedzieć przy następnej okazji podczas organizacji np. konferencji, na co zwrócić szczególną uwagę. Bardzo popularne od lat jest przygotowywanie wydarzeń biznesowych i firmowych w hotelach, które posiadają specjalną ofertę z cateringiem i udogodnieniami. Przykładem jest luksusowy obiekt konferencyjny Hotel Ferdynand w centrum Rzeszowa

Przede wszystkim: dla kogo

Pierwsze pytanie, które należy sobie zadać przed organizacją wydarzenia biznesowego, jest o zaproszonych gości. Zupełnie coś innego przygotujemy dla prezesa firmy, a innego dla menedżerów czy innych pracowników. Duże znaczenie ma też to, czy przygotowujemy wydarzenie wewnątrz firmy, czy pojawią się na nim goście z zewnątrz. Te pierwsze mogą mieć nieco mniej oficjalny charakter - zwłaszcza w przypadku mniejszych przedsiębiorstw, w których wszyscy się znają. Jeśli jednak firma zatrudnia setki czy tysiące ludzi, lub na wydarzeniu pojawią się osoby z zewnątrz, lepiej przygotować bardziej formalny event. 

Charakter i zasięg eventu

Jest wiele różnych wydarzeń, które różnią się od siebie odmiennymi cechami. Ważna podczas ustaleń jest chociażby skala eventu - inaczej podchodzi się do planowania niewielkiego spotkania i do ogólnopolskiej konferencji. Dlatego na samym początku należy odpowiedzieć sobie na pytanie dotyczące tego, jaki jest cel naszego wydarzenia i ile pojawi się na nim uczestników. Dzięki temu będzie można zacząć myśleć o odpowiednim obiekcie, zaproszeniach lub biletach, czy też obsłudze. Jeśli mamy w planach rozplanowanie wydarzenia na kilka dni, odpowiednio trzeba też pomyśleć o ewentualnym noclegu i posiłkach dla przybyłych osób. 

Udogodnienia i atrakcje

To, jak przebiegnie organizowane przez nas wydarzenie, ma ogromne znaczenie dla reprezentowanej przez nas organizacji. Firma może mieć na celu zaimponowanie innym przedsiębiorstwom w branży, potencjalnym akcjonariuszom, czy sprzedaż nowego produktu. Dlatego tak duży nacisk jest kładziony na przygotowania do konferencji i branżowych prezentacji. Duże wydarzenia wymagają odpowiedniej oprawy - muszą być dobrze skoordynowane pod względem logistycznym, a także dostarczać wartości merytorycznych. Co więcej, coraz więcej organizatorów decyduje się na połączenie biznesu z atrakcyjnymi udogodnieniami i atrakcjami. Dlatego coraz więcej eventów ma miejsce w hotelach, które mają odpowiednie zaplecze i obsługę. W hotelu można liczyć na profesjonalny catering, noclegi, pełne wyposażenie multimedialne, a także miejsce na relaks i mniej lub bardziej formalne spotkanie.

 
Źródło: MarketPortal.pl  
837
Skomentuj artykuł
Komentarz:

Autor:
Kod weryfikacji:
Przepisz kod:
nowy obrazek

Dodaj komentarz


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. Zamknij