Oryginalne prezenty dla klientów Twojej firmy - 8 propozycji
Oryginalne prezenty dla klientów Twojej firmy - 8 propozycji
Kupienie logowanych gadżetów to żaden problem – nawet w mniejszych miastach działają zakłady poligraficzne, oferujące nadruki niemal na wszystkim. Prawdziwa sztuka to wybranie takiego prezentu, który naprawdę zaskoczy klienta – będzie ciekawy, oryginalny, ale jednocześnie przydatny. Nie masz pomysłu na kolejną partię gadżetów? Zbliżają się Święta, targi – a gratisy nadal nie wybrane? Zainspiruj się poniższą listą!
Kubek? A może filiżanka?
Do typowych gadżetów reklamowych należą kubki. Rzeczywiście, nowoczesne technologie logowania dają mnóstwo możliwości. Warto też rozważyć opcję pokrewną, ale mniej oczywistą – czyli filiżankę. Filiżanka może być świetnym prezentem zwłaszcza dla klienta premium, którego chcemy wyjątkowo docenić, ofiarowując mu gustowny, elegancki, a jednocześnie niezobowiązujący gadżet. Sprawdź możliwości oryginalnego logowania na https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/filizanki-reklamowe/.
Nie tylko długopis, nie tylko notes
Notes i długopis to zawsze trafiona para. Wszyscy ich używamy, wszyscy potrzebujemy. Gadżety papiernicze sprawdzą się nawet wówczas, gdy zdecydujemy się na prostą stylistykę. Warto jednak podkręcić efekt, wybierając model z dodatkową funkcją. Długopis może posiadać końcówkę obsługującą ekrany dotykowe albo schowaną wewnątrz miarkę. Okładka notesu może skrywać zintegrowany kalkulator lub schowek na karteczki samoprzylepne. Taki podwójny prezent na pewno spodoba się klientom.
Mała elektronika za małe pieniądze
Gadżety elektroniczne to trudny temat. Najczęściej jakość jest tutaj mocno powiązana z ceną. W niskim budżecie możemy co prawda kupić głośnik bluetooth czy słuchawki, ale ich jakość pozostawi wiele do życzenia. Jeśli zależy nam na prezencie w postaci RTV ale nie dysponujemy dużą sumą, najlepiej postawić na pomysłowe i funkcjonalne drobiazgi – np. małą lampkę LED z zaczepem do czytania w łóżku czy w pociągu albo na pamięć USB w ciekawym kształcie.
Odzież logowana? Tak, ale tylko funkcyjna
Minęły już czasy, gdy klienci cieszyli się z logowanych t-shirtów czy czapeczek. Dziś to raczej symbol złego gustu i zdecydowanie nie warto prezentować ich kontrahentom. To nie oznacza, że cała odzież wypada z gry, ale należy postawić na ubrania specjalistyczne, na które potrzebny jest większy budżet. Klient chętnie założy coś, co trudno dostać w sklepie – np. elektrycznie podgrzewaną kamizelkę czy czapkę z wbudowanymi słuchawkami.
Gadżety sezonowe – wyjątkowo przydatne
Bardzo dużym powodzeniem cieszą się gadżety przystosowane do pory roku. Co prawda klient nie będzie z nich korzystał cały czas, ale za to każdy nowy sezon przypomni mu o prezencie, który kiedyś otrzymał. Zimą doskonale sprawdzi się drapaczka do szyb połączona z rękawicą albo breloczek do kluczy z małym pojemnikiem sprayu do rozmrażania zamków. Latem warto postawić na przenośne wiatraczki czy maty piknikowe.
Butelki, termosy – ekologiczne i użyteczne
Klientów cechuje coraz większa świadomość ekologiczna – dlatego też „zielone” gadżety cieszą się szczególnym uznaniem. Dobrze przyjęty zostanie prezent wielokrotnego użytku czy pochodzący z recyklingu. Zimą warto podarować np. termos albo kubek termiczny, który posłuży w drodze do pracy czy podczas spaceru. Latem doskonałą opcją są bidony lub butelki filtrujące, idealne na wycieczkę oraz do uprawniania sportów.
Produkty spożywcze – tylko lokalne
Zyskującym na popularności trendem jest ofiarowanie produktów spożywczych. To jasne nawiązanie do staropolskich tradycji gościnności, jak i do nowego trendu lokalnych produktów, generujących niski ślad węglowy i wodny. Dobre jedzenie (a nawet alkohol) to świetny sposób na zacieśnienie więzi. Należy przy tym zadbać, aby ofiarowane produkty były naprawdę lokalne i oryginalne – zamiast gotowego kosza prezentowego z marketu, lepiej wybrać paczkę przygotowaną przez miejscowego rolnika, pszczelarza czy gorzelnika.
Gadżety branżowe – cenione przez fachowców
Jeśli odbiorcą prezentu ma być nie prezes czy manager, ale użytkownik produkowanych przez firmę przedmiotów, wówczas warto postawić na branżowość i podarować coś, co przyda się w codziennej pracy. Wytwórca lakierów do paznokci może więc podarować kosmetyczce logowany zestaw klipsów do usuwania hybryd a producent materiałów spawalniczych – wręczyć spawaczowi reklamowy spoinomierz.
Dobry gadżet powinien spełniać szereg założeń: musi być przede wszystkim użyteczny – nie poprawi naszego wizerunku przedmiot wrzucony do szuflady tuż po otrzymaniu. Jednocześnie powinien ciekawie się prezentować i dobrze współgrać z przesłaniem firmy. Wysoko ceniona jest też oryginalność – i to właśnie ona może przesądzić o satysfakcji klientów. Warto więc trochę pogłówkować, aby wybrać naprawdę trafiony prezent.