Czy płatności bezgotówkowe są bezpieczne
Ryzyko transakcji bezgotówkowych ogranicza się nie tylko do zagrożeń bezpieczeństwa, ale także do ewentualnych kosztów transakcji.
Co to jest płatność bezgotówkowa i jak działa
Płatności bezgotówkowe to proces płacenia za towary i usługi bez użycia gotówki. System płatności bezgotówkowych ma wiele zalet. Jest to wygodniejsze, bezpieczniejsze i szybsze niż płacenie gotówką. Zmniejsza również ryzyko kradzieży lub kradzieży kieszonkowej. Używając karty lub telefonu do płacenia, nie możesz zgubić portfela ani go ukraść i nie musisz nosić przy sobie tak dużej ilości pieniędzy w kieszeni. Niektóre sklepy oferują zniżki dla osób, które chcą korzystać z płatności bezgotówkowych, więc może warto się nad tym zastanowić, jeśli próbujesz zaoszczędzić na zakupach. Płatności bezgotówkowe mogą być ryzykowne, jeśli nie wiesz, co robisz. Ważne jest, aby zrozumieć zagrożenia i sposoby ich łagodzenia. Więcej informacji na dany temat, dostępnych jest na stronie internetowej pod adresem https://gazelebiznesowe.pl/category/finanse/.
Smartfony z obsługą NFC i płatności zbliżeniowe rozwiązania dla Twojej firmy
System płatności zbliżeniowych to szybki i bezpieczny sposób dokonywania płatności. Pozwala klientom płacić za zakupy, dotykając lub machając smartfonem przed czytnikiem.
Płatności zbliżeniowe stają się coraz bardziej popularne. W zeszłym roku w Wielkiej Brytanii dokonano ponad 2 miliardów transakcji zbliżeniowych, co stanowi prawie jedną trzecią wszystkich transakcji kartowych. I choć w USA wciąż nie są one tak popularne, liczba terminali zbliżeniowych od kilku lat systematycznie rośnie.
Chociaż wydaje się, że ta technologia wciąż nie jest powszechnie stosowana przez klientów, istnieje wiele korzyści dla firm, które z niej korzystają – od zwiększonego bezpieczeństwa po szybsze transakcje i niższe opłaty manipulacyjne.
Technologia komunikacji bliskiego zasięgu NFC jak możesz z niej skorzystać w firmach każdej wielkości
Technologia NFC to sposób, w jaki dwa urządzenia mogą się ze sobą komunikować. Ma potencjał do zastosowania w wielu branżach, ale najczęściej jest wykorzystywany w handlu detalicznym. Tagi NFC można przyczepić do dowolnego produktu, a następnie zeskanować smartfonem. Dzięki temu detaliści mogą udostępniać informacje o swoich produktach w swoich sklepach internetowych, a nawet na wystawach w sklepach. Ułatwia to klientom podejmowanie świadomych decyzji dotyczących tego, co chcą kupić, co może skutkować zwiększeniem sprzedaży.