Salesforce - jak działa? Dlaczego warto z niego korzystać?

Salesforce - jak działa? Dlaczego warto z niego korzystać?

Salesforce to jeden z najchętniej wybieranych systemów CRM na świecie. Może być wykorzystywany przez firmy każdej wielkości, zarówno mikroprzedsiębiorstwa, jak i duże. Sprawdź, czym charakteryzuje się ten system i dlaczego warto po niego sięgnąć!


  1. Jak działa Salesforce? 
  2. W jaki sposób wdraża się sales cloud?
  3. Dla kogo rozwiązania chmurowe będą najlepszym wyjściem?
  4. Czym jest service cloud?
  5. W jakich branżach salesforce sprawdza się najlepiej?

Salesforce to platforma działająca wyłącznie w chmurze. Z tego względu jest bardzo wygodny w eksploatacji, a także bezpieczny. 

Jak działa Salesforce? 

Salesforce to system CRM. Jego kluczowym działaniem jest zarządzanie kontaktem z klientami. Odpowiada on za archiwizowanie oraz porządkowanie wszelkich doświadczeń firmy. Dzięki temu można osiągnąć w pełni niezależną pamięć firmy. 

Salesforce pozwala na szybkie i efektywne podniesienie kultury pracy oraz zwiększenie skuteczności działu sprzedaży. Wynika to przede wszystkim z wykorzystywania wszelkich szans sprzedażowych. 

W jaki sposób wdraża się sales cloud?

Zastosowanie technologii salesforce pozwala na zwiększenie efektywności działań biznesowych oraz sprzedażowych. 

Proces wdrażania Salesforce wymaga dużej ilości wiedzy oraz doświadczenia. Dzięki znajomości zarówno narzędzi, jak i ich konfiguracji, można sprawnie oraz efektywnie przeprowadzić proces wdrażania. Zazwyczaj opiera się on na kilku podstawowych etapach. 

Pierwszym z nich są konsultacje przedwdrożeniowe. To właśnie wtedy specjaliści w tym zakresie prowadzą konsultacje z przedsiębiorstwem. Na tym etapie możliwe jest przeanalizowanie przeszłych oraz obecnych procesów biznesowych funkcjonujących w obrębie firmy. 

Planowanie jest następnym krokiem, gdy specjalista posiada już wiedzę na temat oczekiwań klienta, dostępnych możliwości oraz celu, do którego należy dążyć. 

Następnie przeprowadzana jest konfiguracja Salesforce. Jest w pełni dopasowana do indywidualnych potrzeb każdego przedsiębiorstwa, Dzięki temu klient może być w pełni usatysfakcjonowany z procesu. 

W następnym kroku przeprowadzana jest integracja z innymi systemami wykorzystywanymi przez przedsiębiorstwo. Pozwala to na sprawny i swobodny przepływ wszelkich niezbędnych informacji. Dodatkowo konieczna może okazać się także migracja danych ze starego systemu CRM. 

Dla kogo rozwiązania chmurowe będą najlepszym wyjściem?

Poprawa funkcjonalności biznesu z pewnością przyda się w każdym przedsiębiorstwie. Tego typu rozwiązanie może przełożyć się na zwiększenie zysków, poprawę jakości świadczonych usług, a także na wypracowanie przewagi konkurencyjnej. System CRM pozwala na sprawne zarządzanie wszelkimi procesami działającymi w firmie. 

Czym jest service cloud?

Doświadczenie w marketingu pozwala na skuteczne i efektywne prowadzenie działań. Korzystając jednak z dobrze przygotowanego i zoptymalizowanego systemu, te działania mogą być usprawnione. Dzięki wdrożeniu powtarzalności oraz efektywności możliwe jest zwiększenie zysków, poprawienie opinii o świadczonych usługach, a także odciążenie pracowników.

W jakich branżach salesforce sprawdza się najlepiej?

System CRM może wdrożony do każdej firmy, w której zatrudnieni są pracownicy, Pozwala on na usprawnienie pracy, zwiększenie jej komfortu. Wygodne, intuicyjne aplikacje stanowiące kompendium wiedzy na temat klientów oraz procesów, umożliwia efektywne rozdzielanie, delegowanie oraz wykonywanie zadań. 

Sprawna komunikacja, łatwy dostęp do informacji oraz intuicyjny interfejs, to składowe sukcesu w planowaniu i realizownaiu działań biznesowych oraz marketingowych.