Kartony - jakie sprawdzą się w e-commerce?

Kartony - jakie sprawdzą się w e-commerce?

Nie każdy przedsiębiorca może pozwolić sobie na prowadzenie kosztownej kampanii reklamowej, ale każdy może zadbać o lepszy standard pakowania produktów. Klienci coraz bardziej cenią sobie profesjonalny i ekologiczny sposób pakowania. Oczekują nie tylko dobrego towaru, ale i kompleksowej usługi na najwyższym poziomie. Sprawdź jak przekonać klientów o swoim profesjonalizmie i zaangażowaniu.


Pudełka fasonowe

Zanim rozważysz kwestie nadruku, koloru i zawartości opakowania, musisz zastanowić się na wyborem odpowiedniego modelu kartonu. W e-commerce bardzo dobrze sprawdzają się zwłaszcza pudełka fasonowe. Cieszą się coraz większym zainteresowaniem przedsiębiorców, co potwierdzi każdy producent kartonów. Elegancki, płaski kształt i szybkie pakowanie to największe zalety tych modeli. Co więcej, możesz zamknąć je bez użycia taśmy klejącej. Jeśli chcesz mieć pewność, że pakunek nie otworzy się przez przypadek w trakcie dostawy, możesz wybrać modele z paskiem klejowym. Nikt nie naruszy takiej przesyłki. Warto wspomnieć, że kartony fasonowe przed złożeniem zajmują niewiele miejsca, więc optymalnie wykorzystasz dostępną przestrzeń w swoim magazynie. Opakowania fasonowe dostępne są w sklepie online: https://kraften.pl/ . 

Kartony na zamówienie

Producenci opakowań oferują na swoich stronach duży wybór pudełek fasonowych, więc większość przedsiębiorców bez problemu dobierze opakowania do swoich towarów. Niektóre produkty wymagają jednak zaprojektowania kartonów na zamówienie. Dotyczy to na przykład przedmiotów o nietypowym kształcie lub rozmiarze. Przez Internet z łatwością znajdziesz firmy świadczące taką usługę. Dobry producent opakowań kartonowych na pewno będzie mieć w swojej ofercie pudełka na zamówienie. Co więcej, możesz ustalić nie tylko wymiary opakowań, ale także ich design. Personalizacja jest jednym ze skuteczniejszych sposobów reklamy. Oprócz logo i hasła reklamowego, możesz umieścić na kartonie kod QR, kod rabatowy, podziękowanie za zakup, życzenia dla klientów albo przyciągającą wzrok grafikę. Warto poświęcić trochę czasu na zaprojektowanie spersonalizowanego opakowania. Nie masz pewności czy każdy przeczyta twoją ulotkę lub newslettera, ale jedno jest pewne – opakowanie trafi do każdego klienta, więc to doskonała okazja, żeby budować pozytywny wizerunek swojej marki. 

Pudełka kartonowe

Oprócz pudełek fasonowych, do wyboru masz oczywiście wiele innych modeli. Dla właścicieli księgarń, odpowiednie będą tekturowe owijki. Są tańsze niż pudełka i można dostosować ich wielkość do formatu książki. Wyślesz w nich także foldery z produktami oraz albumy i zeszyty. W każdej drukarni przydadzą się z kolei kartonowe tuby. To idealne opakowanie na plakaty, wielkoformatowe zdjęcia czy mapy. Tuby będą skutecznie chronić tego rodzaju rzeczy przed zagnieceniem, brudem, wilgocią i przedarciem. W tubach kartonowych można wysyłać też innego rodzaju podłużne i wąskie przedmioty. 

Akcesoria do pakowania

Wybór pudełka jest kluczowy, ale ważne są również pozostałe akcesoria do pakowania. Zwykłą taśmę zamień więc na jej ekologiczny papierowy wariant lub na sznurek jutowy. Sam produkt przed włożeniem do pudełka owiń w arkusz bibuły lub umieść w papierowej torebce z logo firmy. W formie wypełniacza użyj zmiętej bibuły albo wełny drzewnej. Warto także dołączyć do przesyłki kartkę z krótką wiadomością dla klienta. Możesz umieścić na niej podziękowania za zakup, zaproponować dołączenie do klubu klienta lub zaoferować zniżkę na kolejne zakupy. 

Producent opakowań

W Internecie znajdziesz wiele firm oferujących pudełka oraz akcesoria do pakowania. Jednak przed wyborem konkretnej z nich trzeba upewnić się co do jakości produktów. Sprawdź z ilu warstw tektury wykonane są opakowania, poszukaj w sieci opinii na temat sklepu i dowiedz się jak długo producent działa na rynku. Warto wybierać firmy z większym doświadczeniem. 

Chcesz odnieść sukces w biznesie? Więc nie lekceważ kwestii związanych z przygotowywaniem towarów do wysyłki. Rzeczy muszą zostać porządnie zabezpieczone, ale paczka powinna też prezentować się elegancko i oryginalnie.