Internetowykantor.pl pierwszym e-kantorem z nagrodą Złoty Fintech
Jakość obsługi, oferta produktowa i standardy bezpieczeństwa – to trzy aspekty, na podstawie których portal Bankier.pl po raz pierwszy przyznał nagrodę Złoty Fintech w plebiscycie Złoty Bankier. Zdobył ją Internetowykantor.pl. Serwis zwyciężył również w kategorii Bezpieczny Fintech.
Konkurs Złoty Bankier to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów nagradzających innowacyjne produkty i usługi na rynku finansowym w Polsce. W ciągu 9 lat historii konkursu portal Bankier.pl nagrodził banki, które wyróżniły się wysoką jakością obsługi. W tym roku, eksperci po raz pierwszy zwrócili swoją uwagę na operatorów internetowych, którzy oferują wymianę walut online i obsługę płatności internetowych. Najlepsze serwisy zostały nagrodzone statuetką Złoty Fintech.
Internetowykantor.pl, pierwszy na polskim rynku e-kantor, zwyciężył w głównej kategorii internetowe kantory i platformy walutowe, pokonując grupę silnych konkurentów. Serwis otrzymał prestiżową statuetkę za najlepszą jakość obsługi w różnych kanałach komunikacji z klientem, a także efektywność i szybkość odpowiedzi na zapytania użytkowników. Eksperci badali wsparcie, na jakie w procesie otwarcia konta i wykonania transakcji, mogą liczyć aktualni i nowi użytkownicy. Przeanalizowano również strony internetowe e-kantorów. Eksperci zbadali ich funkcjonalność, ergonomię, jak również ogólną atrakcyjność strony i zgodność z formą działalności kantoru. Internetowykantor.pl okazał się zdecydowanym liderem w tej kategorii.
Dodatkowo poznański e-kantor został doceniony za najwyższej jakości bezpieczeństwo dokonywanych transakcji. – Dla Internetowykantor.pl, jak i dla jego siostrzanej platformy Walutomat.pl, bezpieczeństwo to sprawa numer jeden – powiedział Piotr Kurczewski, prezes zarządu Currency One, operatora serwisu Internetowykantor.pl. – Złoty Fintech trafia w nasze ręce w wyjątkowej dla Internetowykantor.pl chwili, dokładnie w dniu, w którym serwis obchodzi swoje ósme urodziny. Nadal będziemy doskonalić i rozwijać nasze produkty – dodał Piotr Kurczewski.