Gwiazda Jakości Obsługi i Gwiazda Dekady dla Internetowykantor.pl

W XIII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, głosami konsumentów Internetowykantor.pl został uhonorowany tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2020. Serwis otrzymał też tytuł Gwiazda Jakości Obsługi Dekady 2010-2020, który jest wynikiem wysokich ocen klientów w ciągu ostatniego dziesięciolecia.


Certyfikaty Programu Jakości Obsługi pozwalają co roku wyłonić najbardziej przyjazne firmy dla klienta. O nagrodzie Gwiazda Jakości Obsługi decydują właśnie głosy konsumentów i najwyższe wskaźniki rekomendacji NPS, zbierane w trwającym przez cały rok badaniu satysfakcji. W tym roku zostały przyznane również specjalne nagrody dziesięciolecia - Gwiazdy Dekady 2010-2020, którą również uhonorowany został Internetowykantor.pl.

Serwis wymiany walut obchodzi w tym roku 10-lecie swojego istnienia. Był pierwszym kantorem internetowym w Polsce i od samego początku stawiał na wysoką jakość obsługi klienta. 

- Dziś mamy 310 tys. klientów i wiemy jak ważna jest komunikacja z nimi. To właśnie dzięki niej jesteśmy najczęściej ocenianym kantorem w Polsce. Cieszymy się, że potwierdzają to kolejne nagrody, czyli właśnie Gwiazda Jakości Obsługi, a także nagroda podsumowująca nasze 10-lecie - Gwiazda Dekady. Tym, co zawsze było dla nas najważniejsze jest komfort i satysfakcja naszych Klientów - mówi Magdalena Jasnoch, Kierownik Marketingu i PR Internetowykantor.pl. 

Internetowyknator.pl powstał w 2010 roku. Dziś jest jednym z liderów rynku. Oferuje tanią wymianę 20 walut i korzystne przelewy zagraniczne. Kantor jest także wysoko oceniany przez klientów serwisu Opineo.pl - uzyskał tam 850 000 pozytywnych opinii i tym samym został najczęściej ocenianą firmą w Polsce!